Literatuur

Literatuur

Ardui, J., Cornelissen, G., Decuypere, N., De Meyere J., Frans, R., Geerinck, I., Masschelein, J., Simons, M., & Verellen, N. (2012). Leerkracht zijn: Glossarium. Leuven: Acco.


Ardui, J., Cornelissen, G., Decuypere, N., De Meyere J., Frans, R., Geerinck, I., Masschelein, J., Simons, M., & Verellen, N. (2012). De liefde voor het vak: Op zoek naar een pedagogie(k) van meesterschap. Impuls voor Onderwijsbegeleiding, 42 (4), 178-187.


Cohen, L. (1992). Anthem. On The Future. Londen: Columbia.


De Nieuwe Bijbelvertaling. (2005). Uitgeverij Jongbloed.


La Jevic, L. & Springgay, S. (2008). A/r/tography as an Ethics of Embodiment : Visual Journals in Preservice Education. Qualitative Inquiry, 14(1), 67-89. http://doi.org/10,1177/1077800407304509


Levinas, E. (1971). Totalité et Infini: Essai sur l’extériorité. Den Haag: Martinus Nijhoff.


Lewis, T.E. (2015), Suspending the Ontology of Effectiveness in Education: Reclaiming the Theatrical Gestures of the Ineffective Teacher. In T.E. Lewis & M.J. Laverty (eds.), Art’s Teachings, Teaching’s Art: Philosophical, Critical and Educational Musings (pp. 165-178). New York: Springer. DOI 10.1007/978-94-017-7191-7


School of Education (september 2010-augustus 2012). De liefde voor het vak: Naar een pedagogie(k) van het meesterschap. Geraadpleegd op 25 september 2020, van https://www.liefdevoorhetvak.be


Springgay, S., Irwin, R. L., Kind, S. W. (2005). A/r/tography as Living Inquiry Through Art and Text. Qualitative Inquiry, 11(6), 897–912. http://doi.org/10.1177/1077800405280696


St. Pierre, E. A. (2014). A brief and personal history of post qualitative research: Toward “post inquiry”. Journal of Curriculum Theorizing, 30(2), 2–19.


Tempest, K. (2019). Hold your own. On The Book of Traps and Lessons. Burbank: American Recordings.


VanSlyke-Briggs, K. (2009). Consider ethnofiction, Ethnography and Education, 4(3), 335-345. http://doi.org/10.1080/17457820903170143

Share by: